Att göra när man har lust

  • Taklister i arbetsrummet
  • Måla källardörren
  • Måla om Billy + köpa skåpsdörrar
  • Måla trappräcket
  • Göra om 70-talsdörrarna på övervåningen till 50-tal
  • Flytta buskar
  • Flytta syrenerna
  • Beskära träd
  • Flytta lökar och perenner till landen på framsidan

Men jag hade tänk gjuta i betong i helgen om jag bara hinner köpa i morgon. Blev så inspirerad av Camilla så jag har börjat göra lite gjutformar. Hoppas bara vädret håller i sig så man kan hålla till ute. 


I går hann jag med att göra lite inköp. Det blev nya gardiner och kuddfodral till vardagsrummet. I nästa vecka blir det ju Sthlm och mattinköp. Efter det hoppas jag kunna lägga ut lite nya bilder på vardagsrummet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback