Nu har familjen blivit med båt

Efter lång och enträgen båtköpsfixering av skepparn så kom vi så till skott och slog till på en gammal motorseglare. Jag får erkänna att det känns riktigt genomskönt att äntligen ha hittat Båten med stort B. Det är skönt att letande är slut. Det är skönt att inköpsvåndan är över och handpenningen överlämnad. Det är skönt att veta att blir det nu en fin period i sommar så kan jag få visa familjen hur underbart livet till sjöss kan vara. Det är också lite tomt eftersom jag kollat varenda båtannons som publicerats på internet det senaste ett och halvt året så nu vet jag inte vart jag ska surfa till. Båtannonser får man väl akta sig för då det väl lär dyka upp en ännu bättre båt nu ...

Båten i sig är fin till ytan men kanske lite gammal invärtes. Allt funkar dock så det är bara att hålla tummarna för att det förblir så. Bilden nedan är från annonsen:

                                                      

Kommentarer
Postat av: Åsa-Karin

Vilken båt blev det? Inte Ålandsbåten väl?

2007-05-16 @ 10:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback