Uppdaterat

Idag har vi varit hos en kollega och hämtat stringhyllan som vi blev lovade. Det blir nog att vi målar hyllplanen - de var lite slitna, dessutom var de två olika träslag. Det är en äkta Strinning och etiketterna sitter kvar. Kul!

Jag har blivit sugen på att måla i tv-rummet, får se om vi hinner köpa någon färg i veckan. Nu när allt annat börjar bli klart  i rummet vore det kul om vi även fick bort den gamla strukturtapeten. Rollar man går det ganska snabbt - och det är ju bara tre väggar.

Igår var vi hos syrran och kollade på melodifestivalen. Vi åt gott och hade det trevligt. Jag hade också med mig
skjortblusen till L,men tyvärr passade den inte. Sprundet var för litet, så det blir till att sprätta. Värre är det med tunikan jag påbörjade igår till S - inser att den också kommer vara förliten, men där blir det jobbigare att sprätta då jag sytt med både overlock och tvillingnål :( Trist. Men jag har sytt klart en liten klänning bild kommer snart.

Allt för  nu
L-A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback