Redo byrå



Innan Lill Sniff kom till världen hade jag som plan att göra iordning en furubyrå från IKEA som utgått från sortimentet. Tyvärr hann jag inte med detta, utan fick ta tag i det efter hennes ankomst.

Planen var att måla byrån och byta ut handtagen som var träknoppar. Istället för att köpa nya handtag så borrades hål. Inspirationen kommer från någon byrå som jag sett ha detta som lösning. Därefter tvättning och grundning och så rollning av lådorna i olika gula nyanser . Tanken är att resten av byrån ska vara vit, men jag är ganska nöjd så som den ser ut idag. Får se om jag får lust att måla den vit senare. "Ny" snygg och återanvänd byrå till en billig penning - jag gillar!

Kommentarer
Postat av: Z - Sara

Hoppas allt är väl med er =)



Byrån är jättefin! Och smart att borra hål istället för knoppar.

Postat av: Williams mamma

Hej! Hoppas att ni har det bra hemma. Jag mår fortfarande pyrt av både illamående och hjärtklappning, men jag ville bara skicka en hälsning. Tror att du kan ha skickat ett mail som jag inte har svarat på. Måste kolla upp det! Sköt om er så hörs vi! Kramar!

2009-05-15 @ 12:12:38
URL: http://mittlivprecissompafilm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback