Äntligen!

Äntligen har vi ledigt tillsammans. C-G börjar sin fem veckor långa semester idag och det känns underbart!  Vi inleder med att åka och fira min far som fyller 65. Därefter hoppas vi på vackert väder så vi kan komma iväg med Lizzi II. Den här sommaren vill vi bara ta det lugnt och ligga vid någon ö. Men som sagt det är ju ganska väderberoende. Om det mot förmodan skulle regna tror jag vi tar en tur till någon stad.

Mot slutet av semestern kommer vi att vara nya husägare. Därav bloggtorkan som varit. Vi har nämligen haft fullt upp med att färdigställa sådant som inte blivit gjort, sälja och slänga grejer och hålla hemmet i snygg ordning inför husvisningar.

Det är med viss vemod jag lämnar Borgen, men jag är säker på att nya hemmet kommer bli lika bra. Framförallt får vi nu närmare till bl a jobb. Vi kommer därför kunna sälja en bil och promenera till jobbet - känns bra att kunna tänka mer på miljön och få mer vardagsmotion på köpet.

Men som sagt, först ska vi ha en härlig ledighet så vi kan ladda batterierna inför hösten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback