Deppigt

Sfinxen är dålig. Hon kom inte ens upp och lade sig i sängen i natt. Hon sov i kökssoffan hela natten och på morgonen vände hon bara huvudet in mot väggen när vi kom. Visserligen visade hon sitt rätta jag när hon fick tonfisk av lillmatte, men sen har hon bara legat i resväskan. Kanske vill hon inte att vi ska åka? Känns inte rätt att åka då hon verkar må så dåligt. Vet inte vad som är bäst för henne, det känns så svårt då hon ibland är så glad å mysig som en katt ska vara, å andra stunder som nu då hon verkar riktigt dålig, kanske hon har väldigt ont och får lida. Det får bli ett veterinärbesök igen, men det är ju också svårt då hon verkligen avskyr att åka iväg i buren. Kanske det blir bättre med dropparna igen. Vill inte riktigt tänka på vad man borde göra...

Kommentarer
Postat av: Rickard

Låter riktigt trist med katten. Hoppas verkligen den blir bättre snart.
Ha en riktigt bra semester nu, och jag hoppas verkligen det slutar regna för er skull.

Postat av: Zassi

Nämen hu... Hoppas det ordnat sig med kissen. Men visst vet hon att ni ska bort! Dom är inte dumma! Jag har två stycken som jag berättar allt för och är det så att jag ska bort så förbereder jag dom i minst en vecka och talar om att lördag/söndag är jag bortrest och då kommer (ja vem det nu är) hit och matar er. Honkatten är för det mesta skitsur hela den veckan... Men som tur är går det över när jag e tebaxt :)
Om inte så hoppas jag det gick bra hos veterinären!

2007-07-17 @ 20:10:25
URL: http://katterochpasta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback