Energikickar

Det finns sådant som tar energi och sådant som ger energi.  Efter en natt med dålig sömn, borde jag vara slut nu, men efter att ha tränat känns det så skönt! Det är verkligen en energikick att träna, dessvärre blir man ju så hungrig efteråt och då är det lätt att man äter för mycket :)

Jag har borgen för mig själv ett par dagar, sambo med barn är på annan ort och har det skönt. Hoppas bara vädret håller i sig så det blir många bad.  Själv har jag bänkat mig i soffan med en stor kanna te och väntar på att Ernst ska ta plats i rutan. Han är ju också ett riktigt energiknippe som med sin inlevelse lätt smittar av sig. Ska bli spännande att se vad han hittar på i kväll - kanske man får några tips. (Vi har redan gjort en klädhängare som står på tork just nu.) Nej, nu har det börjat, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback