Premiär

I går tog vi en premiärtur med Lizzi II. Det var underbart väder och alla badade utom jag :) Det var 16,9 grader i vattnet (lite väl kallt tycker jag).

C-G hade köpt grillade revbensspjäll så det var bara att sätta sig att äta när jag kom från jobbet. Det var mums!

Lizzi flöt fint och gjorde stora vågor. Det enda missödet som inträffade var att C-G tappade sitt headset i vattnet. Fast vi lyckades fiska upp det med båtshaken så nu hänger det på tork i båten. Det var faktiskt lite roligt, sist var det ju en mobil, det var ju värre. 

Om vädret tillåter tar vi en tur på fredag. Tyvärr hade vi ingen kamera med oss så bilder får komma senare.

Ps.
Har jag äntligen tagit mig i kragen och uppdaterat länkarna på bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback