Ledig

Idag har jag tagit ledigt från jobbet :)  - sköönt. Kände att jag behövde en dag ledigt. Det är fortfarande några veckor kvar till semester.

Har rensat lite i rabatten, det är tråkigt att se att allt nästan blommat över. Är det inte ovanligt tidigt? Kanske man skulle ta tidig semester ändå bara för att få njuta lite av växtligheten. Fast då blir ju hösten så lång...

Ni får hålla till godo med en bild på kotten. Man kan tro att det är höst, men det bruna i bilden är gammalt häckklipp. Kotten älskar att prassla runt i det.


Kommentarer
Postat av: Williams mamma

Vilken söt liten kotte! Visst känns det som att det blommat över tidigare än det brukar. Trist! Du gör rätt i som tar ledigt! Njut av ledigheten! Tack för ditt mail! Jag svarar så fort jag får lite tid över. Just nu är William sjuk och svärmor har precis kommit hit. Ha det så bra så hörs vi gulliga du! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback