Utlovad bild



Här är den utlovade bilden! Blev mycket nöjd med den här. Gjorde lite ändringar av mönstret som är från Gynthers - Sy till barnen. Resår i ärmsluten. Den var inte lätt att sy fast, men jag fick bra tips från sysidan. Vad skulle man göra utan alla bra sidor på internet!. Sen var tanken att jag skulle ha en tryckknapp, men eftersom jag mätt lite fel på innerdelen (den går inte helt omlott) fick det bli två tränsar. Den övre tränsen döljer det lilla felet. Både tyget och knapparna är inropade på tradera. Det roliga är att efter att jag vann auktionen på tyget, vann jag även en auktion på tyget i samma mönster fast i vitt och rött. Det blir nog ett par matchande byxor till denna.  ^_^

Kommentarer
Postat av: Åsa-Karin

Wow!!!

2008-09-19 @ 22:23:18
Postat av: Elisabeth

Hej! Tack för fina kommentarer på min blogg=)



Superfin tröja! Å va ni jobbar på med huset, jag är helimpad! /Elisabeth


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback