Nytt År - nya utmaningar



2008 var ett händelserikt år.

- Vi bytte Lizzi till Lizzi II
- C-G byggde båtvagn :)
- Jag blev gravid (fick veta att jag är APC-resistent)
- Byggde altan och monterade in altandörr från köket
- Hade en underbar vecka på sjön med mycket sol.
- Gick Göta Kanal till Vänern och råkade ut för ett riktigt oväder, vi fick ta in på hotell :)
- STORA förändringar på jobbet  - som vi fortfarande inte sett slutet på.
- Sfinxen blev så sjuk att vi fick ta bort henne (snyft)
- Min cykel blev stulen (i trädgården)
- Vi byggde till Lill Sniffs rum och ett nytt sovrum
- Mizz Tajger flyttade hem till oss

Jag tror inte 2009 kommer bli mindre händelserikt! Den största förändringen är förstås att jag har blivit mamma sen får vi se vad resten av året bär med sig.


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Kommer följa fortsättningen också=) Vad är APC-resistent förresten?

Postat av: Williams mamma

Men åhhhhh! Jag har helt missat att du blivit mamma! Ett jättestort GRATTIS! Vilken fin liten bebis ni fått! Jag är jätteglad för er skull! Jag är också lite nyfiken på vem den lilla krabaten är och hur förlossningen gick! :-) Hoppas att hela familjen mår bra och att ni har det jättemysigt! Stor kram!

2009-01-27 @ 11:20:04
URL: http://mittlivprecissompafilm.wordpress.com
Postat av: Rickard Allardh

The power of Google Elisabeth...



APC-resistent ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback