Hur tänker GB?

Årets glassar är här. Det brukar vara spännande att se årets smaskigheter. I år är jag besviken. Det handlar naturligtvis om glassen Girlie. För er som missat debattten, är Girlie en rosafärgad stjärnformad glass. Hade det stannat vid det, hade det varit någorlunda okej. MEN själva pinnen på glassen har fyllts med smink. Jag riktar mig direkt till GB. Hur tänker ni? Vad vill ni förmedla med den här glassen? Vad har smink med glass att göra?

Jag mejlar till [email protected] för att få svar på mina frågor och väntar med spänning på svaret!

Kommentarer
Postat av: sophie

ja du. man kan prata och undra i timtal hur gb tänkte om denna så omtalade rosa glass. jag har iallafall tänkt klart. och det där med att maila gb tyckte jag lät pretentiöst som attan. vad förvänat du dig att dem svarar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback