Lite att rapportera

Idag har vi varit runt en sväng och gjort diverse inköp. Kan nu bocka av en del på listan.

virka pingvin
virka hemlig present
sy en omlott-tröja
köpa färg (och välja kulör) till tv-rummet
möblera om i gästrummet (som numera i stort sett är syrum)
köpa masonit till dörrar, göra dörrar och måla dörrar
skissa på till/ombyggnad

Jag köpte bla garn och så köpte vi färg till tv-rummet. Målade en vägg, men vi vet inte om färgen känns rätt. Tror att vi får fundera lite. Den blev lite väl aprikos.

I kväll blir melodifestivalen och taccolasagne. Men innan dess måste jag ju hinna sy lite också :)


Kommentarer
Postat av: Åsa-Karin

Vilken symani! Jag menar virkmani. S och jag var på repet i CC, det var kul!!

2008-02-23 @ 22:00:05
Postat av: Stefan

Kommer det nå´n skiss på till/ombyggnaden?

2008-02-28 @ 22:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback