Uppdaterat

Idag har vi varit på auktion. Det var kul, vi hittade en stringhylla vi ropade på, men vi tyckte den sprang iväg i pris. Det roliga var att vi träffade en kollega som sa att hon kunde sälja deras stringhylla till oss. Snacka om tur :) Vi fyndade även en låda med linnehanddukar - ca 90 stycken för 200 kronor. Det blir dryg 2,50 kronor styck. Dessutom var det med bomullstyger i grönt och orange - perfekt att ha att fodra med till mitt brunoranga och gröna tyg.

Här på bloggen har det ju inte hänt så mycket, men vi har faktiskt gjort en hel del här hemma.

Jag har fortsatt att renovera murstocken. Det har verkligen tragit ut på tiden, men på nåt sätt blir det lätt så där att gör man det inte klart från början blir det en riktig surdeg.

C-G har gjort en dörr till Js garderob, det blir jättesnyggt. Han har också svetsat ett underrede till vår tv-bänk. Tidigare hade vi ju tegelstenar, men nu är det alltså svart smide istället. Ser mycket bättre ut.

Jag har sytt på nya maskinen (jo det blev en sådan inköpt) och det går framåt. Är fortfarande ganska ovan vid att sy i trikå, men det blir bättre och bättre. Kanske jag lägger ut en bild senare.

Idag var en gammal
kollega till mig i tidningen - det handlade om bloggare. Han har haft sin blogg i ca tio år. Det var kul.

Det var allt för ikväll!
/L-A

Kommentarer
Postat av: Åsa-Gåsa

Trevligt att läsa nytt på bloggen igen! Vad kostade maskinen...;)

2008-01-28 @ 20:22:27
Postat av: Pål

Jag har satt upp två tavlor från Ikea i helgen apropå HandyMan...

2008-01-28 @ 20:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback