Halv vecka

Så var man tillbaka på jobbet igen. Känns lite jobbigt efter att ha varit ledig i hela fem dagar! Jag gillar mitt jobb, men det var verkligen härligt att vara ledig. Tiden har ägnats åt en hel del träning, att hälsa på släkt och vänner samt lite annat som ett auktionsbesök. Vi gjorde riktiga fynd. Bla en liten stringhylla, två bumlinglampor och en del tyger.

Jag hade även tänkt att jag skulle sy en del under ledigheten, men det blev det inte så mycket med. Har visserligen ritat upp en del nya mönster. Det tycker jag är ganska tråkigt, men det måste ju göras. Lusten att sy har däremot inte riktigt infunnit sig. Däremot har jag påbörjat en liten ny virkning :) Bild kommer så småningom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback