6 månader



Vet att det är dåligt med uppdateringar här på bloggen. Men det har flera anledningar varav den ena jag kommer berätta om lite längre fram.

Myran fyller i dag sex månader och nu händer det saker varje dag. Det bästa att äta är fortfarande mjölk - lite gröt med blåbär går dock ner. Annat som är kul är förstås när det är någon som busar och pratar. Leksaker tröttnar hon på ganska fort, då vill hon ha något som är nytt och spännande. När vi spelar gitarr är hon gärna med och sjunger, vi tror hon tycker om det, men det kan ju också vara så att hon klagar på vår sjönsång :) Nu sover hon hela nätterna fram till tidig morgon för att äta och oftast somna om igen. Kan knappt fatta att hon redan är ett halvår, jag börjar inse att det snart är dags för mig att gå tillbaka till jobbet - men först ska vi njuta av en härlig sommar!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vilken härlig bild =)



Tiden rusar verkligen fram.

Spännande att höra om din anledning - förutsatt att det är en rolig nyhet förståss, vilket jag hoppas.



Ha en underbar fortsättning på sommaren!

Postat av: Elisabeth

Tack för din gulliga kommentar på min blogg:) Ibland är ju skapandet i svacka längre än man vill så då betyder det extra mycket att få höra att någon gillar det man gör:) Hoppas ni har en bra sommar, väntar också med spänning på nyheten. må så gott:)

2009-07-10 @ 21:37:55
URL: http://www.rattvisabarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback